Omgaan met baanonzekerheid

De werkloosheid stijgt en voor wie nog wel aan het werk is, is de grens tussen werk en privé is nog nooit zo vaag geweest. Om zoveel mogelijk mensen te inspireren hoe hier in deze onzekere tijden hier mee om te gaan heb ik in de Week van de Werkstress een webinar gegeven over over balans tussen werk en privé en hoe je grip krijgt op jouw huidige werksituatie. Je krijgt inspirerende informatie en praktische tools die je helpen de balans te vinden en te behouden. Zodat je mentaal vitaal blijft, wat er ook komen gaat.

Bekijk hem hier

Omgaan met werkeloosheid 

Voor ‘Werken voor elkaar’ heb ik een Webinar gegeven over de Acceptatie & Commitment Therapy (ACT), een effectieve en verantwoorde gedragstherapie om werkzoekenden handvaten te geven om met moeilijke gevoelens en gedachten om te gaan.

Bekijk hem hier

Perfectionisme 

Voor JobOn heb ik een webinar gegeven over onzekerheid en hoe je zelfverzekerder een sollicitatiegesprek in kan gaan 

Bekijk hem hier

Ik vond het een heel waardevol webinar. Loont voor mij om even stil te staan bij waar ik me druk over maak en waarom. Het was voor mij alweer de tweede keer. Wat ik haal uit dit webinar is tools om de waan van de dag te relativeren. Ik maak me soms druk en kan best streng zijn voor mezelf. Tijdens het webinar realiseer ik me dat ik die dingen in het perspectief moet plaatsen: hoe belangrijk zijn ze in werkelijkheid? En dat ik niet te streng voor mezelf hoef te zijn.

 

David / Projectleider

De webinar vond ik heel leerzaam. Zowel direct toepasbaar als stof tot nadenken.

Ik vond het top aan de webinar dat het niet alleen maar kennis was maar ook dat we direct oefeningen deden. 

Ik geef de webinar een 8,5. Ik vond het heel fijn dat er al meteen oefeningen inzaten en dat echt was om mensen te helpen en niet perse een verkooppraatje voor jezelf.

Yoy / Maatschappelijk werker

Het inzicht dat ik meeneem uit dit webinar is om in een onrustige situatie waar je geen grip op hebt, eerst een ontspanningsoefening te doen waardoor je dichter bij jezelf komt om vervolgens duidelijk na te gaan waar je wel grip op hebt en wat je daarin kunt doen en hoe je met negatieve gedachtes kunt omgaan.

Chela / Juridisch consulent